.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چگونه شد که خاوری فرار کرد؟!

وقتی که سه قوه مقننه و مجریه و قضاییه بر روی یک پرونده مهم مانند این جریان اختلاس اخیر، متمرکز هستند، چگونه ممکن است که یک مظنون از مرزهای کشور بگریزد؟

بهمن اخوان ضمن بیان این پرسش، افزود: در سال 1390 امید داشتیم بخش‌های مختلف نظام، به خصوص دولت و مجلس با الهام از سخنان مقام معظم رهبری، در جهت تحقق شعار جهاد اقتصادی گام بردارند، اما متاسفانه چیزی که در عمل دیدیم، مغایر با این خواسته ملت و رهبری بود.

این عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی با انتقاد از رویکرد انفعالی دولت نسبت به منویات رهبری، اظهار داشت: دولت باید پاسخگو باشد که چگونه یک تولید کننده برای دریافت وام‌های اندک با هزاران مانع روبرو می‌شود، بعد در دولتی که شعار عدالت آن همگان را کر کرده است، عده‌ای با رانت مقامات همان دولت، هزاران میلیارد تومان از اموال بیت المال را به یغما می‌برند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان با انتقاد از بی توجهی مسئولان به بیکاری جوانان، گفت: مگر نه این است که در ابتدای سال رهبر انقلاب خطاب به مسئولین فرمودند، که در جهت رفع مشکل بیکاری و معیشتی مردم تلاش کنند؟ مگر نه این است که ایشان بارها تاکید کرده‌اند دست از شعار دادن برداشته شود؟ پس چگونه است که دولت کوچکترین اهتمامی ندارند؟ چگونه دولت ادعا می‌کند بیش از یک میلیون شغل در نیمه نخست سال ایجاد کرده است، در حالی که در حوزه انتخابیه بنده هیچ مصداقی از تحقق این وعده را نمی بینیم؟ دولت تا کی می‌تواند به این مردم دروغ بگوید؟

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم با اشاره به استقبال تاریخی مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: آقای احمدی نژاد، اگر می‌خواهید محبوبیت واقعی را ببینید، به سفر رهبری به کرمانشاه دقت کنید! نه اینکه با تعطیل کردن مدارس و ادارات، عده‌ای را به زور مدیران استانی به استقبال خود بیاورید.

اخوان با انتقاد از رویکرد یک‌جانبه بانکها، گفت: بانکها نباید تر و خشک را با هم بسوزانند بسیاری از مردم ما برای تولید و چرخاندن چرخ اقتصاد این کشور روی منابع بانکها حساب کرده‌اند، ولی اکنون برخی از بانکها با سوء استفاده از شرایط کنونی، به کار شکنی و عدم همکاری با صنعتگران روی آورده‌اند. بانک‌ها در حالی سخن از نبود اعتبار می‌زنند که قبل از کشف این اختلاس هم مدعی نبود اعتبار لازم بودند و اکنون که این اختلاس سه هزار میلیارد تومانی کشف شد، غیرواقعی بودن ادعاهای آنان برای مردم بر ملا شده است.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس خطاب به مدیران بانکها افزود: انتظار می رود بانک‌ها و مدیران از این پس به جای تخصیص اعتبارات به آشنایان و افراد سفارش شده، برای رضای خدا و پرهیز از عاقبت ناگوار اختلاس گران، به افراد و شرکت‌های دارای صلاحیت، تسهیلات لازم و کافی را تخصیص دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مهر 1390
بابا ول كنين اين خبرهارو دنبال راه حل درست باشين اين اختلاسهاي كوچيكو شروع كنين بگيرين تا تخم مرغ دزد شترمرغ دزد نشه
خسته نشدين سندروي سند از بي عرضگي مسئولان مطلب زدين؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.